Monday, March 28, 2011

} mm haha mm haha

Bizi ke aku??
agak la, malam je ilang, mane nak lekat kat umah.Sejak-sejak ade club badminton kat ofis ni, rancak je aku keluar malam.Tu belum lagi campur dance training ag.Perghhh memang bizi la.

Erm, adela 3 kali da pegi dance class, tapi satu steps pun aku tak hengat.gile ar menari2 ni bukan aku punya kepakaran kot.Gile keras kot kaki.hahaha.Nak tergelak kot bile tengok balik vid mase kelas ritu.




 Ketua ai siap sedia cd kot sorang satu



 
Ade satu steps tu trainer ajar sebut mm haha mm haha.Agak klaka la part tu
Tapi dorang ni buat men plak part tu - macam best sangat jep.





  sampai jadi trademark kot!




Kata ketua ai, kalau tak dapat ingat step sila berlatih kat rumah.Hahaha kalau budak yana ni dia suruh berlatih, jangan harapla.Baik dia praktis makan kat umah.Ya betul tepat sekali.

Hmm ai tau semua budak and kakak budak kat ofis rindukan ai, kalau tak text ai pun ai tau la.Esok malam kita jumpa la time class.Ai janji ai akan balik Kuantan esok pagi jugak.Dun worry la Kalai!





 

 
y a n a S h a m_Harap ianya berday present terbaik yang pernah aku sediakan :)

2 comments:

Safiah Ibrahim said...

wah.. adiah kat sape la tu kan.. :)

yanaSham said...

hadiah kat diri sendiri fia.heheeee