Wednesday, March 30, 2011

} for Me, Myself and not for Irine

  because i'm not Irene




Berahsia tu memang salah satu kepakaran terbesar aku.Oleh sebab korang nak buat pesta baling tepung tu la.Lebih baek selamatkan diri terlebih dulu.Kalau nak cuti bia la secara senyap k.

Ai tak pegi jauh pun, ai pegi negara negeri jiran ai jep.Save budget, yelar gaji tak keluar lagi kot.aduhh memang sengkek gile.Tapi sebab cuti punye pasal.Buat muka semanis habis.heh!

Tempat tinggal disediakan, bantal selimut pun ade.Makan lagi la plak.memang superb.Ikan fresh punye.Ai pegi bawak diri, goyang kaki tengok tibi je.Hujan gile-gile kat sana, sampai hampir-hampir banjir la jugak.So memang syok gile tido.Mujurla sempat balik.Pelik kan banjir bulan tiga.

Ai tak bawa balik ape-ape yang spesel pun.Cuti tu makan tido jep.Tapi sempat la bawa balik ole ole untuk budak-budak and mak budak kat ofis.




 Meh nak kasi promote siket
Adnan keropok Losong.sile-sile jgn bersila plak




 satu kereta bau keropok.fuhhh sabar je laaaaaaaa





 Untuk budak-budak and mak budak




 for me, FOC oke.
pakcik tu dah kenal kot muke aku













yanaSham_Alamak termiskol la...........tak sengaja

3 comments:

Cik Fia said...

gler rindu kopok leko ni..

yna.. dah telan air liu kot


huuu

syakey said...

lama tak makan kopok lekor grg sniri selain kropok bli kt pasar malam.
yum yum.

ps:irene tu sapa? huhu ;D

ihsan_huhu said...

fuh irene tuh xyh kasik, kasik kt aku je