Tuesday, March 15, 2011

} the Hikayat

Hai,
Aihhh baru nak update ke.


 baru perasan, besa betul kuantan kat situ.hahaha



Tanak cakap banyak.tapi nak cakap satu.Kenapa perlukan kesempurnaan, sedangkan manusia itu sendiri tidak sepenuhnya sempurna.

Huh, hebat betol puteri cine leh cakap melayu.ok ar tu.hehe

Nak tau kenapa perlu tengok dan kenapa tak perlu sila usha sini.




erm, tengah pike nak pau sape plak ek tuk yang sebelah tu.













yanaSham_lately mcm dapat penyakit malas jep.Maafkan saya.

9 comments:

Cik Fia said...

best kan.. :)

panggil aku shEh said...

hadoii sume dah tgk ni.. pekehal aku xtgk lagi nih? haih

yanaSham said...

@fia_hehe, niwey best sgt tu xla.xbest sgt pon x jugak.
pepun x rugi pun setakat sepuluh hengget tuk support filem mesia.kan3




@sheh_tgk jgn tak tgk

ihsan_huhu said...

sheh, aku pon xtgk ag. nnt aku ajak lutfie g tgk

Frodo Baggins said...

ak x tgok lagi ...
tp ok ler tuh bila
kita bg kredit baik punya
tuk lokal pilem


keh3x

panggil aku sheh said...

mengong ehsan.

ihsan_huhu said...

ala malu2 ayam plak

yanaSham said...

huhu & sheh - korang xnak ajak aku sekali ke.leh kenai2.hahahhahaa

yanaSham said...

@frodo_ang jgn lupe pi tgk k.