Wednesday, June 20, 2012

} teh sedap?

"macam mane nak buat teh sedap"





teh sedap?
bila buat teh, jangan campur terus dengan gula.yang ni tok wan aku penah cakap dulu.tapi tak praktis pun.buat buat lupa je.yela mase tu kecik lagi.dengar pun sebab tok bagitau kat kakak je.

sampaila salah sorang kawan aku bagitau.kalau pergi rumah bakal mak mertua, nak buat air jangan bancuh sekali teh dengan gula.nak sedap kenala bancuh teh dulu dengan air panas then baru letak gula.teh tak manis, teh pun sedap. mak mertua pun sayang tau.

pandai bakal menantu buat air.sedap....hihi :)