Thursday, February 16, 2012

} be positive "maksu"

Assalammualaikum...

rasanya dah lama tak taip panjang-panjang kan.tetibe je hari ni rasa macam lain je.hidup sekarang ok, as usual.biase-biase je takde yang terjadi luar biasa.cuma bezanya kalau dulu kena pikir perasaan sendiri.now kenala ade masa nak pikir perasaan orang lain jugak.dulu tak kesah pun kalau tak top-up tapi sekarang...susah jugak eh!

kerja ok kot.walaupun tiap-tiap hari ade je rase tak puas hati.ade je benda nak diungkit, nak dimarah.Ya aku memang garang.memang aku cepat marah, tapi aku buat kerja aku jugak.selalu pun camtu "mulut cakap malas tapi at last aku buat jugak" tapi tula manusia kadang-kadang mudah lupa "orang dah tolong, tak reti pulak nak bersyukur".Pantang jugak kalau time nak minta tolong, "tolong la buat, awak nak apa?nanti saya belikan" Hey ingat aku ni apa.Sorry aku tak makan rasuah.

memang la keja aku title biasa je.gaji kecik.tapi at least sebelum buat keputusan cubala dengar pendapat yang aku bagi.cuba tanya perasaan orang kat bawah.aku bertahan kat situ maby sebab "kawan-kawan".tapi mungkin jugak satu hari aku pun akan "campak" juga.kenapalah selalu pikir pasal perkauman.semua pun keja sama-sama ma!tak faham betul.
 

be positive "maksu" :)










...lepas sorang,sorang lagi pergi.

3 comments:

a.n.i.a.a.m.u.r.a.h.a.b.b.l.o.g.s.p.o.t. said...

sayang.. cool ye.. saya kan ada * but i confuse u jadik maksu..is it ..~?? hahhaha slalu topup tp awk tak msj dgn saya..u????? howdareu?? saya sgt cemburukan ..?? hahhaha

yanaSham said...

got title "maksu" a'dy.sound tua rite.ahahahah


eh,tipu kan ade mesej.

panggil aku shEh said...

eh eh ehhhhh
yana dahhhhh jeng jeng jenggg! :)