Sunday, January 8, 2012

} Single lagi kot!

tadi pegi supermarket beli barang dapur siket.adela pakcik makcik ni tegur maa dengan abah.dia tanye aku anak bongsu ke.la takkan la berkepit setiap masa dengan parents mesti anak bongsu je.takla pakcik saya anak perempuan bongsu.hahaha,panjang la jugak cit cat dorang.aku diam jela, tak baik menyampuk cakap orang tua-tua ni.heh!tapi bila pakcik makcik tu tanye aku ke yang bertunang baru ni, bulat terus biji mate aku,apelagi aku menyampuk la jugak.adoiii bila plak aku bertunang.sape pulak yang bikin fitnah sebegini rupa ni.pakcik makcik pakai cincin tak semestinya dah bertunang yep.

3 comments:

buDak.cH0mel said...

lol..orang orang tua kalu buat majlis kecik ke hantar tanda ke..kira bertunang la tu.. hehehehhe..malu ea

yanaSham said...

hehehehe, i bukan tunang orang pun.

ihsan_huhu said...

wah2 congrats2