Thursday, September 29, 2011

} saya itu aku

Assalammualaikum peoples.


I pun aku kan????

Baru tadi adik i menelipon, esok i kena keluar 200 dengan photocopy muka i pada i.c photocopy i.c i.So kata mak bulan ni i tak payah bayar bil Lektrek dengan air.Bil astro je diletakkan di atas batu jemala i.Okay maa i sangat hebat bila bab-bab hitung mengira ni.Sayang lebih la kat maa.heh!

I cakap kat abah i tadi, bah jom la kita berniaga.Keja makan gaji duit cukup cukup je la.I cakap la yang i nak jual pau kukus.Dekat depan umah pun jadila.Untung-untung leh tambah pendapatan.Abah i senyap je sambil mengangguk setuju.Korang rasa laku tak???hahaha

Kepala otak aku siket tak betul.Sila jangan rasa menyampah kat sini.Bila nak dapat magnum free ni.aihhhhhhh.Suruh si ramadhan belikan la.heh


credit_fb abang Jenal




4 comments:

ihsan_huhu said...

pau. apsal pau?

yanaSham said...

sbb feveret.

syahirah said...
This comment has been removed by the author.
syahirah said...

magnum??.bese je..xde la sdp sgt..
sgt rajin abg jenal kn..hahaha